
Jsme 3Rmoto autorizovaný prodejce
a servis čtyřkolek LONCIN v Královehradeckém kraji
Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku – třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.
Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho čtyřkolkáře. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolková šelma si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 21 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.
Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s objemem 686 kubíků. V Loncinu ho vyrábí sdílenou technologií se známou bavorskou značkou. Mimochodem – Němci mý mateřský fabrice věřej natolik, že si v ní nechávaj dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý motorky a skútry.
Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.
Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci.
Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech. Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postaraj extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne!
A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků. Zasek' jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor nezkrotný čtyřkolkový šelmy!
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 66 Nm / 4 500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou a olejem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 21 litrů |
Maximální rychlost | 60 km/h, (offroad 100 km/h) |
Přední odpružení | 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
Zadní brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
Parkovací brzda | ano |
Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou | ano (zapsané v TP na 800 kg) |
Rozměry (D׊×V) | 2 040 x 1 190 x 1 298 mm / dlouhá verze 2 220 x 1 190 x 1 438 mm |
Pohotovostní hmotnost | 370 kg / dlouhá verze 388 kg |
Výška sedadla | 910 mm |
Světlá výška | 280 mm |
Typ homologace | T3b |
Počet povolených míst k sezení | 2 |
Potřebné řidičské oprávnění | B nebo T |
XWolf 700i Long EPS 4x4 - (dlouhá verze) | 199 990 Kč |
Přední originální box - pasuje na obě verze | 5 490 Kč |
Zadní originální box - pasuje na obě verze | 7 490 Kč |
✓ elektrický posilovač řízení - EPS | ✓ alu kola 12" |
✓ 3x 12 V zásuvka (zapalovač + 2x USB) | ✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce |
✓ 2x voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky | ✓ homologované tažné zařízení na 800 kg s el. zásuvkou |
✓ silný elektrický naviják se silou 3 000 liber | ✓ kryty rukou |
✓ ochranné lemy blatníků | ✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu |
✓ přední ochranný rám s plastovým krytím | ✓ přední i zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu |
✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel | ✓ přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (pouze MAX verze) |
✓ elektrický posilovač řízení - EPS | |
✓ alu kola 12" | |
✓ 3x 12 V zásuvka (zapalovač + 2x USB) | |
✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce | |
✓ 2x voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky | |
✓ homologované tažné zařízení na 800 kg s el. zásuvkou | |
✓ silný elektrický naviják se silou 1 134 kg | |
✓ kryty rukou | |
✓ ochranné lemy blatníků | |
✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu | |
✓ přední ochranný rám s plastovým krytím | |
✓ přední i zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu | |
✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel | |
✓ přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (pouze MAX verze) |
Multifunkční digitální přístrojovka ti naservíruje veškerý info, co si budeš přát. Hezky barevně a mega přehledně. Díky bluetooth si eins-zwei připojíš mobil, a displej ti tak ukáže každý volání. Teda kromě volání divočiny. Ta si tě zavolá pomocí Vlka.
Vlk nejen rychle peláší, ale taky snadno řadí. Přesně, lehce a klidně jedním prstem. Navíc u kvaltování nemusíš mačkat brzdu, jak je obvyklý u většiny čtyřkolek.
Zavírací kastlík v předním blaťáku nechá tvůj mobil, doklady a další poklady absolutně v suchu, a přitom pěkně po ruce.
Do prostornýho kastlu si sbalíš věci na celej letní den. Nejspíš tak ani nebudeš potřebovat zadní box. Leda bys za sebou vozil fešn bárbínu. Tý box určitě pořiď, ať jedinej řev, co uslyšíš, je vytí vlčího motoru.
Sedí radši doma v obejváku, než by se s tebou proháněla na čtyřkolce? Tak jasně, jsou čtyřkolky, kde se jí nemůžeš divit. To XWOLF je jiná básnička. Na něm se bude cejtit jako na gauči. Jen divočinu neuvidí v telce, ale všude kolem sebe. A bude si připadat jako v ráji: před ní alfa samec, pod ní alfa samec…
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.