
Jsme 3Rmoto autorizovaný prodejce
a servis čtyřkolek LONCIN v Královehradeckém kraji

Jsem nadupanej brácha klasický vlčí sedmistovky. Oproti čtyřkolce XWolf 700i EPS jsem vyrostl v těhle věcech:
✓ Alu kola o dva palce větší. Brácha drandí na 12", já válím na 14".
✓ Větší pneušky s brutálním vzorkem. I když ta zdrobnělina tu fakt nesedí. Je to spíš brutální vzor. Oproti bráchovi mám i větší velikost gum. Vpředu nosím 27×9-14". Vzadu dokonce 27×11-14".
✓ Vodní chladič a vytažený sání na předním nosiči. A samože taky v pořádným krytu. Ať už vlítneš do jakýhokoliv bordelu, chladič se nezalepí. Takže žádný strachy, že bys v bahnisku uvařil motor.
✓ Origoš kryt podvozku. A né ledasjakej. Běžně dostaneš ochranu z tenkýho plastu, nebo si musíš zhruba za 10 litrů dokoupit něco betelnějšího. U mě můžeš bejt v klidu. Už v základu mám kryt z hliníkový slitiny. To je dokonalá ochrana podvozku i v tom nejdivočejším terénu.
✓ Stavitelná tuhost podvozku. Tohle je fakt pecka! Díky mejm plynovo–kapalinovejm tlumičům s externí nádobkou si našteluješ tuhost podvozku podle sebe.
✓ Ochranný rámy v základu. Přední i zadní chrániče dostanu automaticky už ve výrobě. Jinak tahle sada stojí necelejch 8 tisíc peněz.
Suma sumárum: Za všechny tyhle vychytávky dáš oproti klasickýmu sedmikilu jen o směšnejch 20 talířů víc. Sám vidíš, že na tuhle částku by ses dostal skoro už jen za to, kdyby sis dokupoval kryt podvozku a ochranný rámy. Takže jestli chceš brázdit fakt náročnejma terénama, tak není o čem…
Jak už napovídá můj název, jsem prostě bahňák. Ideální quad do blátivejch podmínek. Nenechej se vyšachovat terénem. Spolu dáme blátu mat. Až omrkneš mý parametry, dáš mi za pravdu.
| Objem motoru | 686 cm3 |
| Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
| Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
| Maximální kroutící moment | 66 Nm / 4 500 rpm |
| Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
| Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
| Starter | elektrický |
| Chlazení | vodou (chladič nahoře) a olejem |
| Emisní norma | EURO 4 |
| Systém dávkování paliva | EFI Bosch |
| Objem nádrže | 21 litrů |
| Maximální rychlost | 60 km/h, (offroad 100 km/h) |
| Přední odpružení | 2× nastavitelný, plynokapalinový tlumič s externí nádobkou a nastavitelnou pružinou |
| Zadní odpružení | 2× nastavitelný, plynokapalinový tlumič s externí nádobkou a nastavitelnou pružinou |
| Přední pneu | 27x9-14 |
| Zadní pneu | 27x11-14 |
| Přední brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
| Zadní brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
| Parkovací brzda | ano |
| Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou | ano (zapsané v TP na 800 kg) |
| Rozměry (D׊×V) | 2 220 x 1 190 x 1 438 mm (v nabídce pouze dlouhá verze) |
| Pohotovostní hmotnost | 388 kg |
| Výška sedadla | 940 mm |
| Světlá výška | 310 mm |
| Typ homologace | T3b |
| Počet povolených míst k sezení | 2 |
| Potřebné řidičské oprávnění | B nebo T |
| XWolf 700i MUD Long EPS 4x4 - (dlouhá verze), barva Desert Yellow | 219 990 Kč |
| ✓ elektrický posilovač řízení - EPS | ✓ alu kola 14" |
| ✓ 3x 12 V zásuvka (zapalovač + 2x USB) | ✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce |
| ✓ 2x voděodolný kastlík (v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky) | ✓ homologované tažné zařízení na 800 kg s el. zásuvkou |
| ✓ silný elektrický naviják se silou 3 000 liber | ✓ kryty rukou |
| ✓ ochranné lemy blatníků | ✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu |
| ✓ přední a zadní ochranný rám | ✓ zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu |
| ✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel | ✓ chráněný vodní chladič proti bahnu a nečistotám, umístěný na předním nosiči |
| ✓ zvýšené sání variátoru, umístěné v krytu chladiče na předním nosiči | ✓ plně nastavitelné plyno/kapalinové tlumiče s externí nádobkou |
| ✓ kryt celého podvozku, včetně ramen ze slitiny hliníku | ✓ stupačky řidiče a spolujezdce ze slitiny hliníku |
| ✓ pneumatiky do extrémního terénu o rozměrech 27×9-14 a 27×11-14 | ✓ plasty v barvě Desert Yellow (pouštní žlutá) |
| ✓ elektrický posilovač řízení - EPS | |
| ✓ alu kola 12" | |
| ✓ 3x 12 V zásuvka (zapalovač + 2x USB) | |
| ✓ zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce | |
| ✓ 2x voděodolný kastlík (v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky) | |
| ✓ homologované tažné zařízení na 800 kg s el. zásuvkou | |
| ✓ silný elektrický naviják se silou 1 134 kg | |
| ✓ kryty rukou | |
| ✓ ochranné lemy blatníků | |
| ✓ přepínání pohonu 2x4/4x4 + uzávěrka předního diferenciálu | |
| ✓ přední a zadní ochranný rám | |
| ✓ zadní nosič s možností naložit na ně až 80 kg nákladu | |
| ✓ full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních LED světel | |
| ✓ chráněný vodní chladič proti bahnu a nečistotám, umístěný na předním nosiči | |
| ✓ zvýšené sání variátoru, umístěné v krytu chladiče na předním nosiči | |
| ✓ plně nastavitelné plyno/kapalinové tlumiče s externí nádobkou | |
| ✓ kryt celého podvozku, včetně ramen ze slitiny hliníku | |
| ✓ stupačky řidiče a spolujezdce ze slitiny hliníku | |
| ✓ pneumatiky do extrémního terénu o rozměrech 27×9-14 a 27×11-14 | |
| ✓ plasty v barvě Desert Yellow (pouštní žlutá) |
Ve výbavičce mám plynovo–kapalinový tlumiče s externí nádobou. Díky tomu si nastavíš tuhost podvozku přesně podle toho, co spolu zrovna budeme kutit. Pecka, viď?
... podvozku. A tenhle kryt není jen tak ledasjakej. Normálně dostaneš na kolku ochranu ze směšně tenkýho plastu. Nebo si musíš za pořádnej kryt připlatit. Počítej tak s 10 litry. Anebo si pořiď mě! Už v základu mám betelnej kryt podvozku z hliníkový slitiny.
Vodní chladič mi trůní hezky v krytu na předním nosiči. Díky tomu se nezalepí, ani když profrčíme sebevětším fekálem. Takže motor rozhodně neuvaříme, žádný strachy!
Kdybychom náhodou někde dělali berany, berany, duc, tahle výbavička ochrání tebe i mý světla, chladič a další důležitý věcičky.
Krytej mám i zadek. Zadní ochrannej rám je nejen praktickej, ale taky šmrncovní. A hlavně! Oba chrániče mám už v základu. Žádný doplácení!
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.