3rMoto loncin
Jsme 3Rmoto autorizovaný prodejce
a servis čtyřkolek LONCIN v Královehradeckém kraji


Uwolf 700i EPS 4×4

Povinná UTV výbava novodobejch rančerů


Objem motoru
686 cm³
Výkon
32 kW
Řidičský průkaz
B, T
Homologace
T1b
Barvy
Army green
Černá
Cena od
259 990 Kč


Čtyřkolkovej valník pro pořádný pracanty


Hledáš pracovní stroj, ale sebevětší čtyřkolka ti je malá? Právě jsi mě našel! Jsem povinná výbava novodobejch rančerů. Jo, kdysi to byl kolt, laso a rychlej kůň. Ale těch díky mýmu výkonu 32 kW vosedláš rovnou 44. A to už je slušný spřežení! Místo lasa ti nabídnu pořádnej naviják a hlavně naprosto bombastickou sklopnou korbu.


Dějiny tvý práce se začnou dělit na dobu před korbou a po ní


Díky ní se stanu tvým rozdílovým hráčem. Na korbě totiž pohodlně odvezeš až 180 kilo matroše. A kdyby ti to nestačilo, můžeš za mě připojit ještě offroad vozejk. Na ten toho naložíš fakt hodně, protože tažný zařízení uveze parádních 680 kg. Abychom tuhle porci nákladu ubrzdili, jsem vybavenej brzdama na všech kolech. Nechybí mi stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže v zatáčkách nedělám vlny, ale pěkně držím stopu.


Spolu můžem makat celoročně


No ale zpátky ke čtyřkolkový historii. Ten rozdíl v pohodlíčku bude jako mezi pravěkem a současností. Díky střeše a čelnímu rychloupínacímu plexi tě nerozhodí žádnej cákanec – ani dešťovej z vrchu, ani bahnitej zespoda. A kdybys toužil ještě po větším komfortu, vytuníš si mě pomocí celouzavřený kabiny a vytápění. Pak se mnou můžeš makat fakt celoročně. Nebo spíš můžete, protože v teplíčku najdou pohodlný sedačky hned dva makáči.


Duší jsem stále čtyřkolka


Co bys vo mně ještě tak chtěl vědět? Možná to, že mám EPS, pohon na všechny čtyři a uzávěrku předního diferenciálu. No a pak jsou tu takový ty klasický míry typu 62.0 Nm / 4500 ot./min, který v klídku omrkni v záložce Technický údaje. Jo, a málem bych zapomněl! Místo řidítek mám volant. Ale duší jsem furt čtyřkolka.


Technický údaje

Motor

Objem motoru 686 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximální kroutící moment 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu
Převodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Starter elektrický
Chlazení vodou a olejem
Emisní norma EURO 4
Systém dávkování paliva EFI Delphi
Objem nádrže 28 litrů
Maximální rychlost 59 km/hod (offroad 80km/hod)

Brzdy a podvozek

Přední odpružení nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová
Parkovací brzda ano

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 957 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostní hmotnost 575 kg
Výška sedadla 955 mm
Světlá výška 260 mm
Rozměry korby 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnost korby 180 kg

Homologace

Typ homologace T1b
Počet povolených míst k sezení 2
Potřebné řidičské oprávnění B nebo T

Základní výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS) ano
Elektrický naviják ano - 2500 liber
Čelní plexi ano - dělené
Dveře ano - plastové poloviční
Duralové kryty ramen ano + přední části pod navijákem
Stabilizátory na přední a zadní nápravě ano
Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou ano (zapsané v TP na 680 kg)

Ceník doplňkový výbavy

Celouzavřená kabina s dveřmi, topením a stěrači od českého výrobce DFK.
Cena vč. DPH bez montáže:
109 990 Kč

Omrkni detaily

Obrázek

Hliníkový kryty ramen

Nechci dělat ramena, ale tyhle kryty ramen jsou fakt pecka. Nejen že dobře vypadaj, ale taky pořádně chráněj důležitý díly podvozku. No, a aby tý ochrany nebylo málo, v základu dostaneš i přední ochrannej rám a plastový lemy, který pochytaj cákající bahno.

Obrázek

Sklápěcí korba s výklopným čelem

Jsem fakt nabušená korba. Moje korba totiž odveze až 180 kilo nákladu. Navíc je vyklápěcí a má ocelovej vnitřek, kterej chrání korbu před poškozením.

Obrázek

Elektrický naviják s kabelovým ovladačem

Vytáhnu strom z lesa nebo sebe z bahna. Dokážu taky ovládat sněhovou radlici, frézu a další výbavičku.

Obrázek

Stabilizátory na přední i zadní nápravě

Díky stabilizačním tyčím nebudeš lítat jak na kolotoči. Jízda bude daleko komfortnější. Dvojnásob to oceníš v zatáčkách.

 

Napište nám:

Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.

Položky označené hvězdičkou (*) je nutné vyplnit


Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies