
Jsme 3Rmoto autorizovaný prodejce
a servis čtyřkolek LONCIN v Královehradeckém kraji
Hledáš pracovní stroj, ale sebevětší čtyřkolka ti je malá? Právě jsi mě našel! Jsem povinná výbava novodobejch rančerů. Jo, kdysi to byl kolt, laso a rychlej kůň. Ale těch díky mýmu výkonu 32 kW vosedláš rovnou 44. A to už je slušný spřežení! Místo lasa ti nabídnu pořádnej naviják a hlavně naprosto bombastickou sklopnou korbu.
Díky ní se stanu tvým rozdílovým hráčem. Na korbě totiž pohodlně odvezeš až 180 kilo matroše. A kdyby ti to nestačilo, můžeš za mě připojit ještě offroad vozejk. Na ten toho naložíš fakt hodně, protože tažný zařízení uveze parádních 680 kg. Abychom tuhle porci nákladu ubrzdili, jsem vybavenej brzdama na všech kolech. Nechybí mi stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže v zatáčkách nedělám vlny, ale pěkně držím stopu.
No ale zpátky ke čtyřkolkový historii. Ten rozdíl v pohodlíčku bude jako mezi pravěkem a současností. Díky střeše a čelnímu rychloupínacímu plexi tě nerozhodí žádnej cákanec – ani dešťovej z vrchu, ani bahnitej zespoda. A kdybys toužil ještě po větším komfortu, vytuníš si mě pomocí celouzavřený kabiny a vytápění. Pak se mnou můžeš makat fakt celoročně. Nebo spíš můžete, protože v teplíčku najdou pohodlný sedačky hned dva makáči.
Co bys vo mně ještě tak chtěl vědět? Možná to, že mám EPS, pohon na všechny čtyři a uzávěrku předního diferenciálu. No a pak jsou tu takový ty klasický míry typu 62.0 Nm / 4500 ot./min, který v klídku omrkni v záložce Technický údaje. Jo, a málem bych zapomněl! Místo řidítek mám volant. Ale duší jsem furt čtyřkolka.
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 62 Nm / 4 500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou a olejem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Delphi |
Objem nádrže | 28 litrů |
Maximální rychlost | 59 km/hod (offroad 80km/hod) |
Přední odpružení | nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | nezávisle zavěšená dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda | ano |
Rozměry (D׊×V) | 2 957 x 1 532 x 1 995 mm |
Pohotovostní hmotnost | 575 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Světlá výška | 260 mm |
Rozměry korby | 958 x 1 172 x 320 mm |
Nosnost korby | 180 kg |
Typ homologace | T1b |
Počet povolených míst k sezení | 2 |
Potřebné řidičské oprávnění | B nebo T |
Elektrický posilovač řízení (EPS) | ano |
Elektrický naviják | ano - 2500 liber |
Čelní plexi | ano - dělené |
Dveře | ano - plastové poloviční |
Duralové kryty ramen | ano + přední části pod navijákem |
Stabilizátory na přední a zadní nápravě | ano |
Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou | ano (zapsané v TP na 680 kg) |
Celouzavřená kabina s dveřmi, topením a stěrači od českého výrobce DFK. Cena vč. DPH bez montáže: |
109 990 Kč |
Nechci dělat ramena, ale tyhle kryty ramen jsou fakt pecka. Nejen že dobře vypadaj, ale taky pořádně chráněj důležitý díly podvozku. No, a aby tý ochrany nebylo málo, v základu dostaneš i přední ochrannej rám a plastový lemy, který pochytaj cákající bahno.
Jsem fakt nabušená korba. Moje korba totiž odveze až 180 kilo nákladu. Navíc je vyklápěcí a má ocelovej vnitřek, kterej chrání korbu před poškozením.
Vytáhnu strom z lesa nebo sebe z bahna. Dokážu taky ovládat sněhovou radlici, frézu a další výbavičku.
Díky stabilizačním tyčím nebudeš lítat jak na kolotoči. Jízda bude daleko komfortnější. Dvojnásob to oceníš v zatáčkách.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.