
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Hledáš skútrovýho borca, co umí pořádně zatnout svaly? Možná už znáš mýho bráchu Voge SR1. Je to celkem fešák, ale trochu konzerva. Mimo asfalt je krapet nesvůj. To já jsem z jinýho těsta – z toho crossoverovýho. Offroadu se proto rozhodopádně nebojím. Naopak! Je to můj živel.
Limity? Neznám. Tak si pojeď užít dobrodrůžo na trailu. Můj motor s objemem 125 kubíků a výkonem 8,5 kW zvládne i záludnější terén. Nekecám. Stačí to na pořádný bavendo. Záleží jen na tvý odvaze. Můj trubkovej ocelovej rám toho vydrží hodně a podvozek se postará o tvý pohodlí. Jasně, Pamír spolu nezdoláme, ale do sousední vesnice profrčíš po polňačkách jak na dakarce.
Že chceš být ve městě za elegána? Není problém. Zvládám i kultivovanou jízdu na silnicích. Navíc mám sofistikovaný (jakože vymakaný) systémy aktivní bezpečnosti s nezávislým dvoukanálovým ABS, vypínatelnou kontrolou trakce TCS a výstrahou nouzovýho brždění ESS. Bral bys plexi? Jasná věc! Navíc elektricky nastavitelný – to ti v mý kategorii nikdo jinej nedá.
Navrch se můžeš těšit na bezklíčkový startování, vobří LCD přístrojovku, full LED osvětlení a přední kameru s HD rozlišením 1080p. Díky ní všem hravě ukážeš, co všecko jsme spolu zvládli.
Seš člověk 21. století? Vítej na palubě! Chytrej mobil si snadno propojíš s mým displejem. Krom přehledu hovorů a dalších notifikací díky tomu získáš taky turn by turn GPS navigaci. Samože všecko barevně a s pořádnou kupou užitečnejch dat, který ještě umocněj tvůj pocit z bezva jízdy.
Zkrátka si zapiš za uši tohle: S Voge SR1 ADV máš na dosah ruky město, kopce i terén! Pohodlíčko, mega výbavička, sporťáckej vzhled a svižnost – to žádnej můj konkurent nenabídne. Přestaň se rozhodovat mezi funkčností a zábavou. Se mnou máš oboje!
Objem motoru | 124,9 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 63 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI |
Objem nádrže | 9 litrů |
Spotřeba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximální rychlost | 97 km/hod |
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 121 mm |
Zadní odpružení | 2 x plynokapalinový tlumič s externí nádobkou. Zdvih 108 mm |
Přední pneu | 110/80-R14 |
Zadní pneu | 130/70-R13 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 1 970 x 770 x 1 300 mm |
Pohotovostní hmotnost | 141 kg |
Výška sedadla | 810 mm |
Lístky máš do první řady. Pohodlně se usaď a užívej si obří a přehlednej 7palcovej LCD displej. Jenom nezapomeň řídit. Grafika je inverzní (jakože bílý písmo na černým pozadí), takže všecko krásně vidíš, i když do tebe pere slunko.
Nastavitelný plexi? To má dneska každej druhej. Ale na to mý vercajk potřebovat nebudeš. Vejšku pléga si nastavíš mega jednoduše pomocí tlačítka. Takovej luxus bys v týhle kategorii skútrů nečekal, viď?
Ach! Ta linka zadního světla... Málokdo se za tebou neotočí.
Jasný. Nejsem kombík. Ale malej nákup nebo helmu ti schovám úplně v pohodě.
Kamera už v základní výbavě? To nemá nikdo. Teda kromě mýho GTčkovýho bráchy. Ale s ním si zase neuděláš video, jak víříš prach mimo asfalt. Já beru offroadový blbnutí a jeho natáčení všema dvěma. Stačí do slotu píchnout SD kartu a máš HD záznam z každýho dobrodrůža. Nebo černou skříňku jako z letadla, kdyby něco...
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.