
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Jsem štramák s nádechem italský elegance. Navrhli mě totiž v Motor Valley – místě, kde vznikaj ty nejkrásnější vozidla na světě. Okouzlím tě nejen vzhledem, ale taky inteligencí. Zvládnu toho fakt hodně. Sleduj!
Těšit se můžeš na bezklíčkový startování, indikátor tlaku v pneuškách, hafo úložnýho prostoru, integrovanou přední kameru, kontrolu trakce (TCS), Bluetooth konektivitu, USB zásuvku a plno dalších vychytávek. A víš, co je na tom nejlepší? Že tohle všecko dostaneš v základu. A navrch dva stojany. Žádný doplatky! Jsem prostě FULLka.
Na společnejch cestách budeš vrnět blahem stejně jako můj čtyřtaktní jednoválec vo objemu 350 ccm. Voceníš festovní podvozek od japonský Kayaby, spolehlivý vstřikování BOSCH, pekelně dobrý gumy Pirelli Angel Scooter i skvěle fungující brzdy od španělskýho J.Juanu.
S novym rokem ještě lepší výbava. Že už to nejde? Tak mrkej. Pro rok 2025 si fabrika nachystala další malý překvápko v podobě ještě vyšší výbavy LUXURY verze. V tý pařád dostaneš elektricky ovládanej větrnej štít s pamětí. Ale né tvojí, takže kam jsi dal klíče od mašiny, to ti VOGE fakt neporadí. Umí si ale zapamatovat, v jaký poloze plexi posledně bylo, a při opětovnym startu ji nastaví. Za tebe, bez nářadí a během vteřiny. Krom toho můžeš jezdit pořád, i v zimě, kdybys chtěl. Součástí LUX výbavy jsou totiž stále výhřevy rukou a sedadla řidiče. A teď dávej bacha! Pro rok 2025 přichází další bomba v podobě radaru ve zpětnejch zrcátkách, takže už žádnej strach, zrcadlo ti sice neřekne že si na světě nejkrásnější, ale upozorní tě, až se k tobě bude ve vedlejšim pruhu blížit auto nebo další nadšenej skútrista.
Objem motoru | 350 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 25 kW (34 Ps) / 7 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 30 Nm / 6 000 rpm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 84 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 12.8 litrů |
Spotřeba paliva | 3,6 l/100 km |
Maximální rychlost | 129 km/hod |
Přední odpružení | 35 mm vidlice Kayaba, zdvih 112 mm |
Zadní odpružení | jednostranná kyvná vidlice, 2x seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 127 mm |
Přední pneu | 120/70-R15, Pirelli Angel Scooter |
Zadní pneu | 150/70-R14, Pirelli Angel Scooter |
Přední brzdy | 2x čtyřpístkové plovoucí třmeny J.Juan, 2x kotouč (ø 265 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen J.Juan, 1x kotouč (ø 265 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém Continental |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 2 185 × 805 × 1 390 mm/td> |
Pohotovostní hmotnost | 514 kg |
Výška sedadla | 761 mm |
Nebo si z nich udělej přívěšek na řetízek. Ke startování je nepotřebuješ. Stačí zmáčknout čudla a valíš.
Barevnej 7palcovej TFT displej s konektivitou ti naservíruje veškerý potřebný info. A když veškerý, tak veškerý. Na očích budeš mít nejen klasiku typu spotřeba nebo hodiny, ale taky třeba tlak v pneu a echo o příchozích hovorech.
Jsem kompletně LEDkovej, mám denní světla a taky umím svítit do zatáček.
Přesně tak se budeš cejtit ty i spolujezdec. Moje sedačka v kombinaci s japonskym podvozkem Kayaba je toho jasnou zárukou.
Zabudovaná kamera zachytí tvou jízdu přesně tak, jak se před tebou odehraje. Záleží jen na tobě, jestli spolu natočíme horor, komedii nebo pohodový road movie.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.